فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
محور کندالینی در ورزش پَرتوآ چیست؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ پرثوآ وحدت ایرانیان شهرستان شازند استان مرکزی خوش آمدید .
موضوعات
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 35245
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1



چاپ این صفحه




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تماس با ما

<-PollName->

<-PollItems->

داستان روزانه
IRANIAN VAHDAT PARTHOWA--- پَرثوآ وحدت ایرانیان
THE BEST EPIC & MARTIAL ARTS SPORT IN I.R.IRAN -- بهترین ورزش رزمی کاملا ایرانی




در علم ورزش های تمرکزی ، اساتید این فن به این عقیده اند که از بَدو تولّد ، نیروی عظیم و خلاقانه ای در وجود انسان نهاده شده است که در محلی چون یک مخزن ( کندالینی ) قرار گرفته است.

آنها کندالینی را  به شکل یک مار حلقه زده در انتهای ستون فقرات در چاکرای اول انسان می شناسند که به صورت خوابیده قرار دارد.

این در حالی است که دُم خود را  در دهان گرفته و صورتش به سمت پایین است . این موضوع نشان دهنده انرژی مخفی و پنهان در شخص است .تعالی انسان در بیدارسازی این نیرو و حرکت دادن آن به سمت بالا است.

این نیروی ( کندالینی  ) باید پس از فعال شدن از مسیرهای خاصی که در امتداد ستون مهره ها به نام چاکراه وجود دارند عبور کند و در طول مسیر همه چاکراه ها را  یکی پس از دیگری فعال سازد و به یکدیگر مرتبط نماید و راهش را به سوی بالا یعنی چاکرای هفتم طی نماید.

نکته مهم و قابل توجه این است که تک تک این چاکراه ها یا مراکز انرژی باید قبل از جریان انداختن انرژی کندالینی آزاد و فعال باشند تا انرژی بتواند در آنها به جریان افتاده و از آنها عبور کند.

 در واقع تئوری کندالینی رشد و تکامل است. مار سالیان طولانی به عنوان سمبل سلامتی ، تعادل و کمال برای هدف انسان تلقی شده است از این رو وقتی مریض می شویم می گوییم  بی مار  شده ایم.

همچنین اگر توجه کرده باشید سمبل علم پزشکی که می توانید در  سر در داروخانه ها یا بیمارستان ها ببینید  ماری است که به سمت بالا در حرکت است و در بعضی مکان ها  نیز  دو مار می بینید که نماد یکی شدن و از بین بردن دوگانگی و تضاد و رسیدن به کمال مطلق است.

این یکی شدن زمانی صورت می گیرد راه روشنایی (سو رَه ) را در پیش بگیریم و این تجربه را پدید آوریم .این موضوع در تعالیم اسلامی همان غلبه بر هفت نفس وجود آدمی است .

شاعران بزرگ ایران همچون مولانا ، نظامی ، عطار ، فردوسی و ... نیز هر کدام در مسیر معنویت و کسب آرامش درونی به این موضوع بار ها  اشاره کرده اند که با غلبه بر آنها ، انسان می تواند مراحل رشد و تعالی را  در مسیر معنویت ، خودشناسی و خداشناسی  طی نماید و آن نیروی عظیم درون خود را بیدار کند و در نهایت به رستگاری دست یابد.


نظرات شما عزیزان:

خلیل
ساعت19:12---5 اسفند 1393
سلام

خیلی وقته با این انرژی کار میکنم از هر روش بر بهبود و کیفیت استفاده کردم و بعضی چیزهای جزی را پیش بینی میکنم احساس قوی پیدا کردم!

کمکی از حضرت عالی خواستم اینکه کسی را میشناسید بتونه کمک کنه؟

برای فعال کردن چشم سوم در حد ابتدایی نیاز به انرژی زیادی دارم با وجود استفاده از انرژی پرانا ، کندالینی، ساهاجا یوگا، انرژی کیهانی، ریکی، هیپنوتیزم، مانتراهای مخصوص هر چاکرا ، ذکر های اسلامی، نمازهای، مخصوص، کریستال ها و... ولی باز به مرحله قابل مشاهده پیدا نکردم. با وجود اینکه بیشتر از هشت سال دارم کار میکنم استادی که کمکم کنه را پیدا نکردم!

شما چه کمکی ازتان واسم بر میاد؟

با تشکر فراوان


خلیل
ساعت19:11---5 اسفند 1393
سلام
خیلی وقته با این انرژی کار میکنم از هر روش بر بهبود و کیفیت استفاده کردم و بعضی چیزهای جزی را پیش بینی میکنم احساس قوی پیدا کردم!
کمکی از حضرت عالی خواستم اینکه کسی را میشناسید بتونه کمک کنه؟
برای فعال کردن چشم سوم در حد ابتدایی نیاز به انرژی زیادی دارم با وجود استفاده از انرژی پرانا ، کندالینی، ساهاجا یوگا، انرژی کیهانی، ریکی، هیپنوتیزم، مانتراهای مخصوص هر چاکرا ، ذکر های اسلامی، نمازهای، مخصوص، کریستال ها و... ولی باز به مرحله قابل مشاهده پیدا نکردم. با وجود اینکه بیشتر از هشت سال دارم کار میکنم استادی که کمکم کنه را پیدا نکردم!
شما چه کمکی ازتان واسم بر میاد؟
با تشکر فراوان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 18 بهمن 1392برچسب:محور کندالینی در ورزش پَرتوآ چیست؟, :: 15:15 ::  نويسنده : MOHAMMAD MORTEZAEI